HTML

Yakuza Filmes Pagodája

Yakuza filmeket ismertet. Majd igyekszem sok területet érinteni, de előre szólok, hogy gyógyíthatatlan ázsiai filmes-, azon belül is Hongkong-orientáltságban szenvedek, hogy a harcművészeti filmek iránt érzett gyermeki rajongásomról ne is beszéljek. Ezúttal a nomen tehát nem feszt omen.

Címkék

akciófilm (26) állatos horrorfilm (2) amerikai film (6) amerikai tévésorozat (4) angol film (2) animációs film (3) anime (3) betty loh tih (2) black mirror (9) bosszúfilm (4) brigitte lin (2) cat iii (3) cetin inanc (5) chang cheh (9) ching siu tung (2) chin man kei (2) chor yuen (2) chow yun fat (2) csambara (4) cüneyt arkin (5) david chiang (3) disztópia (5) dokumentumfilm (2) dokumentum sorozat (4) donnie yen (2) dráma (6) dvd (11) eddy ko (2) életrajzi film (2) epizód ajánló (2) exploitation film (3) fantasy (9) fanvideo (7) felhívás hazai vetítésre (3) filmajánló (9) filmismertető (48) fülöp szigeteki film (2) fu sheng (2) golden harvest (6) harcművészeti film (32) heroic bloodshed (2) hír (38) hongkongi film (51) horrorfilm (10) hur jin ho (4) indiai film (2) indonéz film (2) jackie chan (3) jacky wu jing (2) japán film (11) jet li (4) jimmy wang yu (5) john woo (2) kalandfilm (9) kanadai film (2) karate (2) kara hui (2) kínai film (5) klasszikus (14) koreai film (8) koreai tévésorozat (2) kultfilm (2) kung fu (40) ku feng (5) lo meng (2) magyar felirat (30) malajziai film (2) melodráma (9) muay thai (11) nindzsa (11) norman chu (4) olasz film (2) posztapokaliptikus film (7) sci fi (7) sexploitation (5) shaolin (7) shaw brothers (26) sportfilm (3) szamuráj (6) szamurájfilm (2) szex a levegőben (2) szörnyfilm (2) tévésorozatos ismertető (4) thaiföldi film (9) tien feng (4) ti lung (4) török film (6) trashfilm (12) tsui hark (5) twilight zone (2) újévi köszöntő (2) vígjáték (4) wire fu (10) wong jing (2) wuxia (23) zombi (2) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

2008.01.09. 12:25 Yakuza

Koreai tévésorozat várható!

A sorozatjunkie értesülése szerint az m1-en hamarosan látható lesz a Jewel in the Palace (Dae Jang-geum, 2003) című koreai kosztümös tévésorozat. Főszereplője az a Lee Yeong-ae, aki A bosszú asszonya (Chinjeolhan geumjassi, 2005) című Chan-wook Park-filmben megszorongatta Choi Min-sik tökeit (na jó, egy kicsit továbbment annál...). Állítólag színvonalas sorozatról van szó. Reménykedjünk!

Gyönyörködjetek kicsit a főcímben:

5 komment

Címkék: hír koreai tévésorozat


A bejegyzés trackback címe:

https://yakuza-filmes-pagodaja.blog.hu/api/trackback/id/tr36290723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marci 2008.04.19. 14:37:11

Nagyon tetszik, függő lettem tőle. Olyan kajákat készítenek benne, hogy csorog a nyálam egyfolytában. A tv főzőcskék elbújhatnak. Amúgy a történet is bejön. A tv bevállalhatta volna 20:00-tól is. üdítő lett volna, a sok zsaru sorozattal szemben. Kritikaként talán csak azt hoznám fel, hogy egy kissé sokszor hangzik el az asszonyom, asszonyom alázatoskodás, bár nehezen lehetett volna másként fordítani.

Yakuza · http://yakuza-filmes-pagodaja.blog.hu 2008.04.21. 07:18:18

Az alapján a pár rész alapján, amit sikerült elcsípnem, azt kell mondanom, hogy tényleg jó sorozat lehet. De ez a délelőtt 10 órás időpont...

kovacs akos 2008.05.29. 18:11:55

Az egyik legjobb sorozat amit valaha láttam: kifinomult kultúra, mögötte mégis barbárnak tűnő szokások. Filmkészítői profizmus!

Filmes blogomban írok benne:

giorgio-nane.spaces.live.com

juno 2008.06.03. 13:14:14

Én az első résztől kezdve nézem (néztem, mivel sajnos-sajnos már vége) a Palota Ékköve című sorozatot és hát összefoglalva a dolgot, le a kalappal!!!
Eszméletlenül fordulatos, cselekményekben gazdag, kitűnő sorozat és még lehetne folytatni ezt a monológot nagyon-nagyon sokáig. Szinte döbbenet, az ember képtelen kivárni a következő rész eseményeit, el kezd kuslatni a neten a folytatás után, mivel egyszerűen nem tud még egyetlen egy napot sem kivárni! Tényleg elképesztő, hogy egy részben mennyi minden esemény történik, csakúgy zúdul ránk az eseményáradat, hála az isteni forgatókönyvíróknak (azért itt megemlítem, hogy történelmi alapja is van a történteknek) Tehát egy részről sem érdemes lemaradni, mivel ez a sorozat nem olyanok közül való, ahol mondjuk kihagyunk egy-két hetet, hiszen még mindig csak tervezi x.y. azt a gyilkosságot, stb. A Palota Ékköve kihagyhatatlan, ha valaki megnézi (és legalább csak az első két részt, utána már tűkön ülve fogja várni a folytatást) mindenáron Dél-Koreába szeretne eljutni, annyira magával ragadja ez az egész dolog! Remélem nem tántorít senkit sem el, hogy "sárgák" maguk a szereplők, habár egy kicsit én is tartózkodtam tőle, mivel kőkeményen amerikai sorozatokhoz vagyok szokva (jelenleg Vészhelyzet, Szökés, Született Feleségek, stb)
Annyira magával ragadó Jang-Geum története, hogy aki nem olyan természet, az is könnyezni fog, és nem csak a végén, hanem az elején, a közepén, az egész sorozat alatt. A zenéje Oscar díjas! Párszor meghallgatja az ember és kész! Ha ez a zene egy Hollywood-i Oscar-esélyes produkció betétdala lenne, az egyértelmű Oscart nyerne. Sokáig kerestem a Soundtrack-jét és megtaláltam (17 dal) Nagyon jó önmagában is hallgatni.
Állítólag az m1 szeptembertől az esti órákban megismétli az egész sorozatot (54 rész) mert hatalmas sikert ért el a nézők körében a csatorna.
Én biztos megnézem mégegyszer!

LaPetite 2008.11.17. 12:10:03

Örülök, hogy sokan ugyanazt gondolják, mint én. Már azt hittem, megbolondultam, soha nem voltam sorozatfüggő, de ez a film kivételesen megragadott. Letöltöttem az egészet, és azóta többször is újra végignéztem. És még mindig nem úntam meg. A két főszereplő fantasztikus játéka (a jóság és a féltés, ami az arcukon tükröződik) miatt elkezdtem érdeklődi a szereplők, sőt az ország iránt is. Remélem, egyszer eljutok oda.
süti beállítások módosítása